ik wilde even wat kwijt over deze shop

  • Bas

    Ik heb vorige week een frontje besteld bij www.gsm-webshop.nl, ik had er niet zo heel veel vertrouwen in omdat ze het zo goedkoop aanbieden, maar ik dacht voor die 7,5 euro kan ik het allicht proberen. Ik had het geld overgemaakt en nog geen week later had ik het frontje voor mijn 3310 in huis, hartstikke goede levering dus. Dus als mensen nog een betrouwbare site zoeken kan ik ze deze aanbevelen.

  • DjieWie

    Dat zelfde geld voor de www.xaxashop.nl. Ik had een mini antenne besteld voor E 6,80 zonder bezorgkosten. Bij de levering, binnen een week, kreeg ik netjes een factuur. Dus betaald na levering!

  • johan

    Ik heb nu effe gekeken bij www.shop4gsm.nl

    Meer kwaliteit, en GEEN VERZENDKOSTEN !!!!!Bas schreef:

    >

    > Ik heb vorige week een frontje besteld bij

    > www.gsm-webshop.nl, ik had er niet zo heel veel vertrouwen in

    > omdat ze het zo goedkoop aanbieden, maar ik dacht voor die

    > 7,5 euro kan ik het allicht proberen. Ik had het geld

    > overgemaakt en nog geen week later had ik het frontje voor

    > mijn 3310 in huis, hartstikke goede levering dus. Dus als

    > mensen nog een betrouwbare site zoeken kan ik ze deze

    > aanbevelen.

  • davi81

    Over een goede site gesproken, kijk ook eens bij www.gsm-shop.nl deze leverd ook erg snel, ik heb mijn nokia 8310 daar besteld, voor een gunstige prijs en je krijgt de levering binnen 5 (lees VIJF) dagen thuis bezorgd!!! beter toch…

    owja www.gsmweb.nl heeft ook een gode levering, ik heb mijn vorige contract daar besteld. ik had hem binnen een week thuis liggen!

    voor meer info kun je me mailen op bovenstaande adres. grtz vince

  • Janneke

    www.gratistelecom.nl is wel iets goedkoper, en heeft ook een levering binnen 5 dagen!